"אפקט הפרפר" בניהול
כלים מעשיים ליצירת "אפקט פרפר" ניהולי – צוות מנצח וצומח שאינו ניתן לעצירה, באמצעות למידה של חמשת עקרונות הניהול, ביסוס ומיסוד שגרות הניהול, טיפוח הפרט והנעת הקבוצה.
אנשי שיווק ומכירות המתמקדים בשווקים ובלקוחות מורכבים ובתהליכי מכירה ארוכים ומשמעותיים
כלים מעשיים ליצירת "אפקט פרפר" ניהולי – צוות מנצח וצומח שאינו ניתן לעצירה, באמצעות למידה של חמשת עקרונות הניהול, ביסוס ומיסוד שגרות הניהול, טיפוח הפרט והנעת הקבוצה.
סקירה מעמיקה של 15 מימדים המשפיעים על ההצלחה העיסקית, ביצוע אבחון עצמי ולמידת לקט רעיונות יישומיים לשיפור הביצועים במגוון מתודולוגיות.
למידה וניתוח של מחקרים וניתוחי ארוע, הצלחות גדולות וכשלונות מפוארים מעולם העסקים ב-50 השנים האחרונות והלקחים שכל מנהל מוכרח לדעת.
טכניקות וכלים לטיפול בהתנגדויות וניהול קונפליקטים בתהליך המכירה ולאורך מערכת היחסים עם הלקוח.