התנגדות הינה אנרגיה שהלקוח משקיע בתהליך המכירה – אנשי מכירות מיומנים יודעים להשתמש באנרגיה הזו באופן מיטבי בכדי לקדם את התהליך.
לשם כך, עלינו ללמוד כיצד להמנע מתגובה אינסטנקטיבית כשהלקוח מעלה התנגדות. עלינו לקבל אותה ולבחור את הטכניקה המתאימה לסיטואציה.
הדבר נשמע פשוט, אך "בחיים האמיתיים" רובנו מנהלים סיטואציות בינאישיות רוויות באנרגיה באופן רגשי ואינטואיטיבי ופחות רציונלי ומושכל.
דווקא מאחר והסיטואציה הינה טעונה ובעלת פוטנציאל התלקחות…עלינו לנהל אותה בשום שכל!
בהרצאה נלמד מגוון טכניקות לקבלת ההתנגדות, נרכוש כלים לבחירה מהירה של הטכניקה המתאימה ביותר למגוון סיטואציות מכירה ונעשיר את "ארגז הכלים" האישי של כל משתתף (לפחות) בארבע טכניקות נוספות לטיפול בהתנגדויות.
נלמד להפוך את ההתנגדות לנושא לשיחת עומק, נלמד לבדוק עד כמה ההתנגדות אמיתית ומהי עוצמתה, איך להפוך את ההתנגדות לסיבת הקניה ומיומנויות סטוריטלינג הבנויות סביב ההתנגדות.
הרצאת חובה לכל מי שפועל בסביבה עסקית או אישית, המועדת לקונפליקטים ומצבי תקשורת מאתגרים.
