טיפול בהתנגדויות

איך לטפל בחסמים בתהליך המכירה ולהפוך קונפליקטים למנופי שיתוף פעולה?

טכניקות וכלים לטיפול בהתנגדויות וניהול קונפליקטים בתהליך המכירה ולאורך מערכת היחסים עם הלקוח.

הסדנה מתאימה עבור:

אנשי מכירות ושרות ומנהלים בכל דרג.

שתף את ההרצאה:

הרצאות נוספות

Top Manager – Top Team

בהרצאה נסקור בפירוט את שלושת מרכיבי המצוינות הניהולית: חזון, מנהיגות וערכים, נועזות ותכנון קפדני וחיבור למספרים ולנתונים. נראה את התנאים הבסיסיים ליצירת צוות סינרגי של אנשים מוכשרים החותרים יחד להשגת מטרה משותפת.

"מה זה 86,400?" – מיצוי וניהול פוטנציאל הזמן

עקרונות וכלים יישומיים להפקת המירב מכל יום תוך הגברת היעילות, האפקטיביות והאיזון בחיים. רכישת מיומנויות לניהול עצמי אפקטיבי במהלך היום, השבוע וחודש העבודה. הרצאה כייפית ומפתיעה המחברת בין החזון האישי והעסקי לחיי היום-יום.

"אפקט הפרפר" בניהול

כלים מעשיים ליצירת "אפקט פרפר" ניהולי – צוות מנצח וצומח שאינו ניתן לעצירה, באמצעות למידה של חמשת עקרונות הניהול, ביסוס ומיסוד שגרות הניהול, טיפוח הפרט והנעת הקבוצה.

אשמח לדבר אתכם